KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

A Brand New Day (feat. Zara Larsson)

 

앨범:BTS WORLD OST Part.2(2019/06/14)

f:id:mjysg:20190621182631j:image

 

무서움과 두려움 다

怖さと恐れ 全て

헤쳐 나아 갈 수 있을까

押し分けて飛んでいけるだろうか

 

최면에 취한 듯

催眠にかかったように

나를 잡아당겨 이끌었어

僕を掴んで引っ張った

무언가에 홀린 듯

何かに揺さぶられるように

내 안의 목소리를 듣게 됐어

僕の中の声を聞いた

닿지 않아도 선명한 미래의 파편

届かなくても鮮明な未来の破片

새로운 세계 꿈의 문장이 날 감싸

新しい世界の夢の文章が僕を包む

 

나를 찾은 날에

僕を探した日に

A brand new day

빛의 계단을 올라가

光の階段を登って

꿈을 꾸던 순간

夢を見た瞬間

We know the world

세상에 날 보여줘

世界に僕を見せてあげる

Oh I can be there yeah

 

I’ll be there be there for you

널 위해 곁에 있어줄게

君のためにそばにいてあげる

I know you got them big dreams too

You can show me yours

if you want to

They’re beautiful​

We can look at them for hours

Surrender to their power

 

I see new worlds these visions

they burn inside of me

Just out of touch

but still close enough

to be part of me

 

I’ll be there when the day comes

A brand new day

Head up in that sunlight baby

I’ll be there when the day comes

We know the world

Show the world just who I can be

나 무서워도 안 숙였어

僕は怖くても俯かなかった

나 두려워도 그냥 달렸어

僕は怖くてもただ走った

나는 날 믿었기에 핍박 기로에도

僕は自分を信じたから 迫害の道でも

Going ma way

나다운 선택

僕らしい選択

I heard

커지는 목소리 기쁨의 숨소리

大きくなる声 喜びの息遣い

순간 느꼈어 난 꿈을 이룰 거란 걸

瞬間 感じた 僕は夢を叶えたということ

 

I’ll be there when the day comes

A brand new day

Head up in that sunlight baby

I’ll be there when the day comes

We know the world

Show the world just who I can be

 

무서움과 두려움 다

怖さと恐れ 全て

헤쳐 나아 갈 수 있을까

押し分けて飛んでいけるだろうか

무서움과 두려움 다

怖さと恐れ 全て

헤쳐 나아 갈 수 있을까

押し分けて飛んでいけるだろうか