KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

Closer(with Paul Blanco, Mahalia)

 

앨범:indigo(2022/12/2)

By:RM

f:id:mjysg:20221202171946j:image

 

I get a feelin’ sometimes

時々ふと思う

That I can’t get close enough to you

君に近づくことはできない

I feel it most in the nighttime

夜中によく思うんだ

Even though that’s when I’m closest to you

君の隣にいたとしても

If I could be under your skin

もしも僕が本音を言えば

Closer than we’ve ever been

今までよりも君と近づけるかな

We’d be closer than we’ve ever been

今までよりも君と近づけるかな


I feel it most in the nighttime

夜中によく思うんだ

Me never on your timeline

君のタイムラインに僕はいない

See you always in the limelight

いつもスポットライトの中で君に会える

Keep me rollin’ in the deep

君に近づきたい

Not a tease, no joke, I do mean it

冗談じゃないよ

Don’t cease, baby don’t, why you floatin’?

やめないで どうして浮かんでいるの?

Wanna lock you up in my sight

僕の瞳に君を閉じ込めたい

But you run away like fish, yeah

だけど君は魚のように逃げてしまう


I keep you right next to me

僕の隣にいてほしい

Only just in my dream

夢の中だけでも

I see you in red, blue, green

赤、青、緑に見える君

Don’t wake me up from sleep

夢から覚めないで

I think I’m losin’ my grip

制御できない

Everything off the beam

いつも間違えてしまう

Why you showed up in my life

どうして僕の人生に現れたの

Like this so sudden, oh god no

こんなに突然に


I get a feelin’ sometimes

時々ふと思う

That I can’t get close enough to you

君に近づくことはできない

I feel it most in the nighttime

夜中によく思うんだ

Even though that’s when I’m closest to you

君の隣にいたとしても

If I could be under your skin

もしも僕が本音を言えば

Closer than we’ve ever been

今までよりも君と近づけるかな

We’d be closer than we’ve ever been

今までよりも君と近づけるかな


Come holla at a yungin from the block baby

ユンジンに挨拶しに行こう

Say the time don't wait for nobody

時は待ってくれない

Oh I bet you thought baby

君も考えたことがあるだろう

But the time gon’ stop 

だけど時は止まる

When you and I make our lips lock baby

僕たちが口づけする時

(Trust me)

(信じて)

And once again you made me misplace my pride baby

そしてもう一度君は僕のプライドを奪う

(So trust me)

(だから信じて)

Promised myself never again

二度と繰り返さないと約束した

But you got me doing the same thing all over again

だけど君は僕に何度も同じことを繰り返させる

And I make her body di di diddy diddy bop

そして僕は彼女の体を踊らせる

Di di diddy diddy bop

I wanna show you how I gets down 

僕がどんな風に踊るのか見せてあげたい

Baby girl come on

ねぇ、こっちに来てよ

(Come on and oh)

(来て、そして…)


If love ain’t for us

もしも愛が僕たちのものじゃないなら

이걸로 만족할게

これで満足するよ

I don’t need your touch

僕に触れなくてもいい

너의 사랑이면 돼

君の愛があればいい

(Come closer, come closer)

(近くに来てほしい)


If this is all we can do

もしもこれが、僕たちができる全てなら

Yeah just lookin’ at you

ただ君を見つめるよ

There’s gon’ be no take two

撮り直しはできない

Stay where you are

ここにいよう


If this is all we can do

もしもこれが、僕たちができる全てなら

Yeah just lookin’ at you

ただ君を見つめるよ

There’s gon’ be no take two

撮り直しはできない

Stay where you are

ここにいよう


Stay where you are

ここにいよう

Just stay where you are

ただここにいよう

Stay where you are

ここにいよう

Stay where you are

ここにいよう

Stay where you are

ここにいよう

Just stay where you are

ただここにいよう