KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

Butter

 

앨범:Butter (2021/05/21)

By: BTS

f:id:mjysg:20210521143908j:image

Smooth like butter

バターのようになめらかに

Like a criminal undercover

姿を隠した悪者のように

Gon’ pop like trouble

トラブルのようき弾けて

Breakin’ into your heart like that

君の心の中に入っていく


Cool shade stunner

サングラスをかけたイケてる姿

Yeah I owe it all to my mother

全ては母のおかげだよ

Hot like summer

僕は夏のようにホットだから

Yeah I’m makin’ you sweat like that

君は汗を流すんだ


Break it down

全て見せてあげるよ


Oh when I look in the mirror

僕が鏡を見るときに

I’ll melt your heart into 2

君のハートを2つに溶かすよ

I got that superstar glow so 

僕はスーパースターのように輝く

Do the boogie like

こうやって動いてみて


Side step right left to my beat (heartbeat)

僕の心臓まで左右一歩ずつ

High like the moon rock with me baby

月まで高く登って 一緒に楽しもう

Know that I got that heat

僕の魅力を知ってるでしょ

Let me show you ‘cause talk is cheap

見せてあげるよ チープな言葉はいらない

Side step right left to my beat (heartbeat)

僕の心臓まで左右一歩ずつ

Get it, let it roll

わかったなら、さぁ行こう


Smooth like butter

バターのようになめらかに

Pull you in like no other

他の誰よりも僕が君を惹きつける

Don’t need no Usher

案内役は必要ない

To remind me you got it bad

君が夢中になっていることを


Ain’t no other

他の人達とは違う

That can sweep you up like a robber

泥棒のように君の心を奪う

Straight up, I got ya

君は僕のものだ

Makin’ you fall like that

僕に夢中にさせる


Break it down

全て見せてあげるよ


Oh when I look in the mirror

僕が鏡を見るときに

I’ll melt your heart into 2

君のハートを2つに溶かすよ

I got that superstar glow so 

僕はスーパースターのように輝く

Do the boogie like

こうやって動いてみて


Side step right left to my beat (heartbeat)

僕の心臓まで左右一歩ずつ

High like the moon rock with me baby

月まで高く登って 一緒に楽しもう

Know that I got that heat

僕の魅力を知ってるでしょ

Let me show you ‘cause talk is cheap

見せてあげるよ チープな言葉はいらない

Side step right left to my beat (heartbeat)

僕の心臓まで左右一歩ずつ

Get it, let it roll

わかったなら、さぁ行こう


Get it, let it roll

わかったなら、さぁ行こう

Get it, let it roll

わかったなら、さぁ行こう


No ice on my wrist

僕の手首には輝いているものはないけれど

I'm that n-ice guy

僕は良い男だよ

Got that right body and that right mind

健康な体と健康な心を持っている

Rollin' up to party got the right vibe

雰囲気を見てパーティーに登場するよ

Smooth like butter

バターのようになめらかに

Hate us love us

僕たちが嫌いでも、好きでもね


Fresh boy pull up and we lay low

カッコいい男が登場したら僕たちはじっとしている

All the playas get movin’ when the bass low

ベースの音が響くと遊ぶ人たちは体を動かす

Got ARMY right behind us when we say so

僕たちの後ろにはARMYがいるから

Let's go

さぁ、行こう


Side step right left to my beat (heartbeat)

僕の心臓まで左右一歩ずつ

High like the moon rock with me baby

月まで高く登って 一緒に楽しもう

Know that I got that heat

僕の魅力を知ってるでしょ

Let me show you ‘cause talk is cheap

見せてあげるよ チープな言葉はいらない

Side step right left to my beat (heartbeat)

僕の心臓まで左右一歩ずつ

Get it, let it roll

わかったなら、さぁ行こう


Smooth like (butter)

バターのようななめらかさ

Cool shade (stunner)

魅力的なサングラス

And you know we don't stop

僕たちは立ち止まらない


Hot like (summer)

夏のようにホットで

Ain’t no (bummer)

失望はさせない

You be like oh my god

君は驚くだろう


We gon’ make you rock and you say (yeah)

僕らが君を踊らせるよ 叫ぼう

We gon’ make you bounce and you say (yeah)

僕らが君を弾けさせるよ 叫ぼう


Hotter?

もっとホットに?

Sweeter!  

もっとスイートに!

Cooler?

もっとかっこよく?

Butter!

バター!


Get it, let it roll

わかったなら、さぁ行こう