KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

Change pt.2

 

앨범:indigo(2022/12/2)

By:RM

f:id:mjysg:20221202172009j:image

 

Things change, people change,

物事は変わる、人は変わる

everything change

全て変わる

Things change, people change,

物事は変わる、人は変わる

everything change

全て変わる

Love change, friends change,

愛は変わる、友人は変わる

everyone change

全て変わる

It is no strange

おかしいことじゃない

That's the world's shape

これが世界の形


I can't believe I loved you once

君が僕を愛してたことがあるなんて信じられない

Fool me once, then fool me twice

一度僕を騙して、二度も僕を騙した

Shame on you yeah shame on me

君の恥、僕の恥

Think I lost my sanity 

僕は正気を失った

Chemistry we had for sure

僕たちの化学反応

Gradually we wanted more

次第にもっと望むようになった

They say you can’t fix someone

人に復讐はできない

Seems you got one fit you right

君に会う人を見つけたみたいだね


F*** my interviews in years ago

数年前の最悪のインタビュー

I’m whole different, not that anymore

僕は完全に違った

F*** that wiki f*** all those infos

Wikipediaの情報も最悪

What a stranger, I don't know this fool

なんて馬鹿げてるんだ


Things change, people change,

物事は変わる、人は変わる

everything change

全て変わる

Things change, people change,

物事は変わる、人は変わる

everything change

全て変わる

Love change, friends change,

愛は変わる、友人は変わる

everyone change

全て変わる

It is no strange

おかしいことじゃない

That's the world's shape

これが世界の形


You gotta admit it 

君も認めなきゃいけない

Don’t you get it still

まだ理解しないで

Someday a great grief will do come for you

いつか大きな悲しみが君のもとに訪れるだろう

And then you’ll know it too

そして知るだろう

You can’t love someone like I do

僕のように誰かを愛することは、簡単なことじゃないんだと

That’s all I can say to you

それだけを伝えたい