KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

알아요 by RM & JK

 

:SoundCloud(2016/06/01)

:By RapMonster & Jungkook

f:id:mjysg:20190708200632j:image

 

Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

삼 년이나 이 곁에 있어줘서 참 고마워

3年もそばにいてくれてありがとう


Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

언제나 니 곁에 있어줄게

いつでも君のそばにいてあげる

Don't worry bout a thing

My love


I know

내 앞에 깔린 이 레드카펫은

僕の前に引かれたこのレッドカーペットは

날 사랑하는 누군가의 피눈물

僕を愛してくれる誰かの血と涙

아마 그래서 빨간 건가봐

きっと、だから赤いのかな

I know

그 날 내게 머무른 너의 눈빛은

あの日 僕に向けられた君の眼差しは

세상 그 무엇도 대신할 수 없는

世界の何にも代えられない

너와 나만이 나눠가진 조각

君と僕だけが分け合うカケラ


(Say to me)

If you love me

(Tell me)

If you're same with me

고마운 나의 사람들에게

ありがたい僕の人々に

유일하게 할 수 있는 건

唯一できることは

(Sing for you)

Say I love you

(Tell you)

That I love you too

온 마음을 다해 불러볼게

全ての心を込めて歌ってみるよ

내 목소리가 들린다면

僕の声が聞こえたなら


Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

삼 년이나 이 곁에 있어줘서 참 고마워

3年もそばにいてくれてありがとう


Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

언제나 니 곁에 있어줄게

いつも君のそばにいてあげる

Don't worry bout a thing 

My love