KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

Accident

 

앨범:EQUAL(2020/06/29)

By:WOODZ(조승연)

f:id:mjysg:20200629181200j:image

 

꺼져있는 가로등 사이

消えている該当の間

멀어져 가는 너의 소리

離れていく君の声

내가 보이지 않는 건지

僕が見えないのかな

Oh

넌 넌 넌 넌

君は 君は 君は 君は

In the night I hear her calling

너의 맘은 닫힌 건지

君の心は閉ざされているのか

Oh

이제 난 뭘 해야 할지

今や僕は何をすればいいのか

Girl I don’t want you to let me down

Yeah I know it’s accident

not your fault

Don’t you know no no no no

Don’t you know no no no no

넌 모르는 거 같아

君は知らないみたいだ

Don’t you know no no no no

Don’t you know no no no no

되돌릴 수는 없는 건지

戻ることはできないのか

미련한 나의 맘이 컸지

愚かな僕の心が大きくなった

넌 아무렇지 않은 건지

君は何ともないのかな

Oh no no no no

In the night you see me falling

네게 난 또 죽어 가지

君にとって僕は死んでいってるんだろう

Oh

네가 원한 게 이건지

君が望むのはこれなのか

Girl I don’t want you

to break me down

Yeah I know it’s accident

not your fault

Don’t you know no no no no

Don’t you know no no no no

넌 모르는 것 같아

君は知らないみたいだ

Don’t you know no no no no

Don’t you know no no no no

내게 말해줘

僕に伝えてよ

honestly

Baby i just wanna know who you are

Yeah it is not accident it’s your fault

Yeah you know Know know know know

Yeah you know Know know know know

넌 알고 있었잖아

君は分かってたじゃないか

Yeah you know know know know know

Yeah you know Know know know know