KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

Dynamite

앨범:Dynamite(2020/08/21)

By:BTS

f:id:mjysg:20200821141839j:image

 

Cos ah ah I’m in the stars tonight

今夜僕は星の中にいるから

So watch me bring the fire

だから火花でこの夜を明るく

and set the night alight

照らす僕を見ていて

Shoes on get up in the morn

朝に目覚めて靴を履いて

Cup of milk let’s rock and roll

牛乳を一杯飲んで、さぁロックンロール

King Kong kick the drum

キングコング ドラマを叩いて

rolling on like a rolling stone

転がる石のように転がって

Sing song when I’m walking home

家に帰る時には歌を歌おう

Jump up to the top LeBron

LeBronのように高く飛び上がる

Ding dong call me on my phone

僕に電話してよ

Ice tea and a game of ping pong

アイスティーとピンポンゲーム

This is getting heavy

段々高まっていく

Can you hear the bass boom

このベースの音が聞こえるかい

I’m ready

準備はできた

Life is sweet as honey

人生は蜂蜜のように甘い

Yeah this beat cha ching

このビートは最高

like money

高価な音がする

Disco overload I’m into

ディスコは熱気で溢れてる

that I’m good to go

行きたいよ

I'm diamond you know I glow up

僕はダイアモンド 僕の輝きを知ってるでしょ

Hey so let’s go

さぁ行こう

Cos ah ah I’m in the stars tonight

今夜僕は星の中にいるから

So watch me bring the fire

だから火花でこの夜を明るく

and set the night alight

照らす僕を見ていて

Shining through the city

ファンクとソウルで

with a little funk and soul

この都市は輝く

So I’mma light it up

煌めかせるよ

like dynamite woah

ダイナマイトのようにね

Bring a friend join the crowd

友達も呼んで一緒に来なよ

Whoever wanna come along

来たい人は誰でもおいで

Word up talk the talk

言葉はいらない

just move like we off the wall

ただ踊るんだよ

Day or night the sky’s alight

昼も夜も空は眩しいね

So we dance to the break of dawn

だから僕らは夜が明けるまで踊るんだ

Ladies and gentlemen

皆様

I got the medicine

僕が治してあげるから

so you should keep ya

悩みは僕に任せて

eyes on the ball huh

集中して

This is getting heavy

段々高まっていく

Can you hear the bass boom

このベースの音が聞こえるかい

I’m ready

準備はできた

Life is sweet as honey

人生は蜂蜜のように甘い

Yeah this beat cha ching

このビートは最高

like money

高価な音がする

Disco overload

ディスコは熱気で溢れてる

I’m into that I’m good to go

行きたいよ

I'm diamond you know I glow up

僕はダイアモンド 僕の輝きを知ってるでしょ

Let’s go

さぁ行こう

Cos ah ah I’m in the stars tonight

今夜僕は星の中にいるから

So watch me bring the fire

だから火花でこの夜を明るく

and set the night alight

照らす僕を見ていて

Shining through the city

ファンクとソウルで

with a little funk and soul

この都市は輝く

So I’mma light it up

煌めかせるよ

like dynamite woah

ダイナマイトのようにね

Dynnnnnanana life is dynamite

人生はダイナマイト

Dynnnnnanana life is dynamite

人生はダイナマイト

Shining through the city

ファンクとソウルで

with a little funk and soul

この都市は輝く

So I’mma light it up

煌めかせるよ

like dynamite woah

ダイナマイトのようにね

Dynnnnnanana eh

Dynnnnnanana eh

Dynnnnnanana eh

Light it up like dynamite

ダイナマイトのように輝くんだ

Dynnnnnanana eh

Dynnnnnanana eh

Dynnnnnanana eh

Light it up like dynamite

ダイナマイトのように輝くんだ

Cos ah ah I’m in the stars tonight

今夜僕は星の中にいるから

So watch me bring the fire

だから火花でこの夜を明るく

and set the night alight

照らす僕を見ていて

Shining through the city

ファンクとソウルで

with a little funk and soul

この都市は輝く

So I’mma light it up

煌めかせるよ

like dynamite

ダイナマイトのようにね

Cos ah ah I’m in the stars tonight

今夜僕は星の中にいるから

So watch me bring the fire

だから火花でこの夜を明るく

and set the night alight

照らす僕を見ていて

Shining through the city

ファンクとソウルで

with a little funk and soul

この都市は輝く

So I’mma light it up

煌めかせるよ

like dynamite woah

ダイナマイトのよあね

Dynnnnnanana life is dynamite

人生はダイナマイト

Dynnnnnanana life is dynamite

人生はダイナマイト

Shining through the city

ファンクとソウルで

with a little funk and soul

この都市は輝く

So I’mma light it up

煌めかせるよ

like dynamite woah

ダイナマイトのようにね