KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

Heartbeat

 

앨범: BTS WORLD OST(2019/06/28)

f:id:mjysg:20190628190621j:image

 

It leaves me feeling seasick baby
꿈같은 현실 깊이 갇혔나 봐

夢のような現実 深く閉じ込められたみたい

It spins me round and drives me crazy
한낮에 뜬 달 같은 나인가 봐

昼に昇る月のような君みたい

만약 나 혼자였다면 혹시 널 몰랐다면

もし僕1人だったなら もし君を知らなかったなら

포기했을지 몰라 lost at sea

諦めていたかもしれない lost at sea

But my heart's still on fire with a burning desire
다시 널 찾을 거야 운명처럼

また君を探すよ 運命のように

 

I wish that you would love me
어제처럼 다시 이 손 놓지 말고

昨日のように 再びこの手を離さずに

And every time my heart beats
발 맞춰봐 다시 더는 헤매이지 않도록

足を合わせてみる もう二度と彷徨わないように

운명을 느껴 널 널

運命を感じる 君を

운명을 느껴 날 날

運命を感じる 僕を

 

When you hear my heartbeat baby
You gave me a new life you gave me a new birth
I feel you're heartbeat away
I been losin my mind I been cravin my shine
I know me before you was a ready-made me
But you designate me and you did resume me
Been calling your name in this whole universe
(Now I need no space) I got youniverse

 

널 만난 건 이 우주가 빚어낸 한편의 드라마 같아

君に会ったことは この宇宙が作り出した1つのドラマのようだ

수많았던 헤매임 끝이 보이지가 않던 방황

数多くの迷い 終わりが見えなかった彷徨い

그 미로 속에서 나를 이끌어준 너

その迷路の中で僕を導いてくれた君

너는 나의 빛이자 나의 구원

君は僕の光であり僕の救い

이 비도 그쳐가네 이젠 네 손을 놓지 않을래

この雨も止んでいくね もう君の手を離さないよ

 

I wish that you would love me
어제처럼 다시 이 손 놓지 말고

昨日のように 再びこの手を離さずに

And every time my heart beats
발 맞춰봐 다시 더는 헤매이지 않도록

足を合わせてみる もう二度と彷徨わないように

운명을 느껴 널 널

運命を感じる 君を

운명을 느껴 날 날

運命を感じる 僕を

운명을 느껴 널 널

運命を感じる 君を

운명을 느껴 날 날

運命を感じる 僕を

 

My heart’s on fire for your love
Oh my heart’s on fire for your love

I wish that you would love me
어제처럼 다시 이 손 놓지 말고

昨日のように 再びこの手を離さずに

And every time my heart beats
발 맞춰봐 다시 더는 헤매이지 않도록

足を合わせてみる もう二度と彷徨わないように

운명을 느껴 널 널

運命を感じる 君を

운명을 느껴 날 날

運命を感じる 僕を

운명을 느껴 널 널

運命を感じる 君を

운명을 느껴 날 날

運命を感じる 僕を