KPOP 歌詞 日本語訳

KPOPの歌詞を和訳していきます。

NOID

 

앨범:EQUAL(2020/06/29)

By:WOODZ(조승연)

f:id:mjysg:20200629181327j:image

 

Oh no

내게 다가오지 마

俺に近寄るな

갇히길 원해

閉じ込められらばいいのに

나를 가만히 두지 않아

俺をほっておいてくれない

shhh

I know I’m fine

just being a noid Aiaiaiaiai oh

I’ve gone far

내려가

降りて行く

날 아무도 찾지 못하게

誰も俺を探せないように

But I don’t mind I don’t mind

Huh

다들 내게서 손 떼

みんな俺から手を引く

눈을 감은 채

目を閉じたまま

걸어가는 길엔 아무도 없네

歩いていく道には誰もいないな

이젠 여긴

今やここは

WHAT DO YOU MEAN I’M A NOID

제발 내버려 둬

お願いだからほっておいて

I’m fine and

나는 어울리지가 않아

俺には似合わない

YOU’RE SO BORING

난 또 귀를 막고 모르는 척할래

俺はまた耳を塞いで知らないフリするよ

I’m out Bye

I’ll be tryna go low

I’ll be on my own oh

Let me be a noid enough

캄캄한 방 날 가두면 반복되는

真っ暗な部屋に俺を置いて行けば繰り返される

noise

How does it feel

Feel like I’m going to drown

I can't stand it anymore

How does it feel

To be free

좀 더 아래로

もう少し下に

끝없이 추락한대도

果てしなく墜落するとしても

Till I die Till I die Till I die

Till I die ye

I’ve gone far

내려가

降りて行く

숨죽인 채로 걸어갈래

息を止めたまま歩いていくよ

But I don’t mind I don’t mind

Huh

다들 내게서 손 떼

みんな俺から手を引く

이유 없는 질투와 시샘 속엔

理由の無い嫉妬と妬みの中には

내가 머물 곳은 없네 이젠

もう俺が止まる場所はない

WHAT DO YOU MEAN I’M A NOID

제발 내버려 둬

お願いだからほっておいて

I’m fine and

나는 어울리지가 않아

俺には似合わない

YOU’RE SO BORING

난 또 귀를 막고 모르는 척할래

俺はまた耳を塞いで知らないフリするよ

I’m out Bye

I’ll be tryna go low

I’ll be on my own oh

Let me be a noid enough

다가오지 말아 줘

近づかないで

I’m a paranoid I’m a paranoid

너는 다를 거라지만

君は違うと言うけど

I know you hurt me too woo

WHAT DO YOU MEAN I’M A NOID

제발 내버려 둬

お願いだからほっておいて

I’m fine and

나는 어울리지가 않아

俺には似合わない

YOU’RE SO BORING

난 또 귀를 막고 모르는 척할래

俺はまた耳を塞いで知らないフリするよ

I’m out Bye

I’ll be tryna go low

I’ll be on my own oh

Let me be a noid enough